Anioł z kosmosu - odkrywcy.pl

Tytuł strony: Anioł z kosmosu - odkrywcy.pl
Opis / ocena / opinia / komentarz: " NASA tradycyjnie już zaprezentowała świąteczne zdjęcie wykonane przez Kosmiczny Teleskop Hubble’a. Fotografia przedstawia region gwiazdotwórczy, w którym podświetlone gazy i pyły układają się w kształt przypominający śnieżnego anioła. Sfotografowany przez Hubble’a obszar Sharpless 2-106 (inne nazwy to Sh2-106 lub S106) to bipolarna mgławica znajdująca się w konstelacji Łabędzia, w odległości około 2000 lat świetlnych od Ziemi. Jej rozmiary określa się na kilka lat świetlnych. Za powstanie wyraźnie widocznych na zdjęciu struktur przypominających skrzydła anioła odpowiedzialna jest masywna, młoda gwiazda IRS 4 (od ang. Infrared Source 4), gwałtownie emitująca gorący gaz układający się w charakterystyczne strumienie. Na fotografii mają one kolor niebieski. Obraz Sharpless 2-106 został uzyskany przez Kosmiczny Teleskop Hubble’a w lutym 2011 roku, przy wykorzystaniu instrumentu Wide Field Camera 3, jednak jego obróbka i analiza zajęła kilka kolejnych miesięcy. Ze względu na .."
Adres strony: http://odkrywcy.pl/kat,111402,title,Aniol-z-kosmosu,wid,14112153,wiadomosc.html?smg4sticaid=6da06
Autor: gość | Wykonano: 2011-12-26 13:48:49 CET       | ZDJĘCIE | KOPIA | ORYGINAŁ | Komentarze: () |

TAGI: zdjęcie, na zawsze, fb, fotografia, fotka, adamek, nk, skyrim, za darmo, kliczko, wiadomości, ps3, grzegorz lato, violetta villas, Ipod, program, onet, mamed khalidov, mp3, mam talent, top model, ciekawe, matura, wiocha, seo, niezależnie, kubica, kinect, bez rejestracji, wyniki, chomikuj, tv, popularne, pudzianowski, pudzian, wybory, warte, puchar świata, stoch, gry, pozycjonowanie stron, ulub, euro 2012, galaxy, lotto, adres URL, Twitter, opinie, Ipad, oceny, nasza-klasa, portal, tvn24, euro agd, fotografia, grafika, ważne, siatkówka, zdjęcie strony internetowej/www, polecam, komixxy, fotografowanie, amazon, kaczyński, listy do m, adwent, kwejk, nk.pl, hp touchpad, małysz, barcelona, minecraft, archiwizacja, jak zrobić screena, to proste, m jak miłość, fotokopia, kuchnia, cke, internet, youtube, html, bez ograniczeń, ty decydujesz, Google, bez logowania, screen, uwiecznianie, Iphone, ksw, mikołaj, mam talent, *20190425110102*, kopi, fotografia/screen strony internetowej/www, pogoda, allegro, komentarze, strona internetowa, zdjęcia strony internetowej/www, jak zrobić zdjęcie całej strony internetowej/www, pozycjonowanie, wp, tablet, interia, yahoo, fotka, internet, wkopi.pl, lol, lubię to, archiwum, adam hanuszkiewicz, Katalog SEO, real madryt, Facebook,