Czy Księżyc stanie się niezależną planetą? - odkrywcy.pl

Tytuł strony: Czy Księżyc stanie się niezależną planetą? - odkrywcy.pl
Opis / ocena / opinia / komentarz: " Każdego roku Księżyc oddala się od Ziemi o ok. 4 cm. Za 100 tys. lat oddali się więc o ok. 40 km. Czy to wystarczy, aby „zerwał się” z uwięzi grawitacyjnej Ziemi i stał się niezależną planetą? Czy Ziemia wtedy stanie się pustynną planetą? Co na to naukowcy? Giennadij Rajkunow, dyrektor Centralnego Instytutu Budowy Maszyn, partnera Roskosmosu (rosyjskiej agencji kosmicznej), przedstawił sensacyjną teorię, zgodnie z którą Księżyc może opuścić orbitę Ziemi i stać się niezależną planetą. A gdyby tak się stało, to, według niego, Ziemia zamieni się w martwą pustynię. Naukowiec zasugerował, by tym zagadnieniem zajęły się wyspecjalizowane ośrodki naukowe na całym świecie. Garść faktów na temat Księżyca Księżyc porusza się po nieznacznie eliptycznej orbicie w średniej odległości od Ziemi 384.600 km z prędkością 3700 km/h. Najdalej od Ziemi jest w apogeum (najdalszy od Ziemi punkt orbity Księżyca): 406.740 km, najbliżej w perygeum (najbliższy Ziemi punkt orbity): 356.410 km. .."
Adres strony: http://odkrywcy.pl/kat,111402,title,Czy-Ksiezyc-stanie-sie-niezalezna-planeta,wid,14142094,wiadomosc.html?smg4sticaid=6db31
Autor: gość | Wykonano: 2012-01-08 00:59:35 CET       | ZDJĘCIE | KOPIA | ORYGINAŁ | Komentarze: () |

TAGI: adres URL, grzegorz lato, tablet, lubię to, tvn24, za darmo, puchar świata, html, matura, screen, interia, warte, to proste, ważne, seo, violetta villas, euro 2012, ulub, adwent, grafika, barcelona, pudzian, komentarze, nk, euro agd, ps3, galaxy, minecraft, lotto, bez ograniczeń, oceny, wybory, fotokopia, polecam, lol, top model, wiadomości, pozycjonowanie stron, mam talent, opinie, mp3, pudzianowski, real madryt, ciekawe, bez logowania, kliczko, siatkówka, ty decydujesz, nasza-klasa, stoch, skyrim, fotografia, gry, wyniki, allegro, mamed khalidov, pogoda, fotografowanie, na zawsze, kopi, fotografia/screen strony internetowej/www, onet, internet, amazon, wkopi.pl, cke, niezależnie, Ipod, hp touchpad, bez rejestracji, fotografia, tv, strona internetowa, archiwizacja, małysz, Twitter, *20181112224833*, wiocha, fb, Ipad, zdjęcia strony internetowej/www, jak zrobić zdjęcie całej strony internetowej/www, kubica, mikołaj, pozycjonowanie, internet, chomikuj, adamek, program, adam hanuszkiewicz, Facebook, jak zrobić screena, youtube, zdjęcie strony internetowej/www, kinect, popularne, portal, kuchnia, archiwum, wp, Google, Katalog SEO, fotka, kaczyński, listy do m, Iphone, ksw, zdjęcie, uwiecznianie, m jak miłość, fotka, mam talent, yahoo, kwejk, komixxy, nk.pl,