Formy życia na innych planetach? Wyniki badań - Onet Wiadomości

Tytuł strony: Formy życia na innych planetach? Wyniki badań - Onet Wiadomości
Opis / ocena / opinia / komentarz: " Amerykańscy naukowcy wynaleźli dwa nowe narzędzia, która pomogą określić, na których planetach są warunki do rozwoju form życia. Na podstawie ich badań powstał ranking planet i księżyców w Układzie Słonecznym. Został on opublikowany w czasopiśmie "Astrobiology" - czytamy na huffingtonpost.com. Dirk Schulze-Makuch, astrobiolog z Uniwersytetu w Waszyngtonie (USA) powiedział, że przy prowadzeniu badań były brane pod uwagę takie parametry jak: masa planety, jej promień i średnia temperatura. Dzięki temu można ustalić jakie warunki najbardziej sprzyjają rozwojowi form życia i na których planetach są one podobne do tych panujących na Ziemi. Naukowcy zauważyli jednak, że pewne warunki, które nie przypominają tych panujących na Ziemi - takie jak na przykład te w jeziorach na Tytanie, czy na księżycu Saturna - teoretycznie również mogą sprzyjać życiu. W celu oznaczenia i uporządkowania tych planet badacze wpadli na pomysł, aby utworzyć Ranking Planet, który uwzględnia podstawowe .."
Adres strony: http://wiadomosci.onet.pl/nauka/formy-zycia-na-innych-planetach-wyniki-badan,1,4933408,wiadomosc.html
Autor: gość | Wykonano: 2011-11-25 18:51:40 CET       | ZDJĘCIE | KOPIA | ORYGINAŁ | Komentarze: () |

TAGI: Katalog SEO, pudzianowski, *20190723130439*, interia, tablet, chomikuj, html, nk.pl, adam hanuszkiewicz, kliczko, jak zrobić screena, archiwizacja, kwejk, Ipad, nk, mamed khalidov, m jak miłość, fb, puchar świata, zdjęcie strony internetowej/www, top model, hp touchpad, fotografia, wyniki, fotka, galaxy, ciekawe, komixxy, euro 2012, yahoo, internet, opinie, zdjęcia strony internetowej/www, jak zrobić zdjęcie całej strony internetowej/www, mam talent, zdjęcie, amazon, ty decydujesz, bez logowania, Iphone, popularne, fotografowanie, grzegorz lato, Twitter, lol, matura, komentarze, seo, polecam, stoch, Ipod, oceny, onet, strona internetowa, ważne, niezależnie, barcelona, minecraft, bez rejestracji, kinect, kaczyński, listy do m, screen, portal, youtube, pudzian, ps3, adwent, gry, tvn24, to proste, lubię to, na zawsze, real madryt, pogoda, wp, internet, fotokopia, euro agd, grafika, bez ograniczeń, allegro, ksw, wiocha, warte, wiadomości, adres URL, mikołaj, Google, Facebook, tv, nasza-klasa, ulub, skyrim, fotka, mp3, lotto, pozycjonowanie stron, mam talent, za darmo, kubica, siatkówka, fotografia, kopi, fotografia/screen strony internetowej/www, uwiecznianie, wybory, violetta villas, wkopi.pl, małysz, pozycjonowanie, program, adamek, archiwum, cke, kuchnia,