Kolejne bliźniacze Ziemie? Mają prawie takie same rozmiary - Onet Wiadomości

Tytuł strony: Kolejne bliźniacze Ziemie? Mają prawie takie same rozmiary - Onet Wiadomości
Opis / ocena / opinia / komentarz: "Dwie planety, krążące wokół gwiazdy znajdującej się o 950 lat świetlnych od Ziemi, są najmniejszymi i jednocześnie najbardziej zbliżonymi rozmiarem do naszej planety bytami w Kosmosie. Dzisiaj naukowcy poinformowali o ich odkryciu. To kolejny krok do odkrycia prawdziwego "bliźniaka" Ziemi. Planety, które odkryli naukowcy, krążą bardzo blisko swoich gwiazd i dzięki temu bardzo mocno je ogrzewają. Według naukowców temperatura jest tam tak wysoka, że niemożliwe byłoby podtrzymanie na nich życia. - Przekroczyliśmy pewną granicę. Po raz pierwszy byliśmy w stanie odkryć planety o tym rozmiarze, które krążą wokół innej gwiazdy - powiedział François Fressin z Harvard-Smithsonian Center for Astrophysics w Cambridge. - Udowodniliśmy, że planety wielkości Ziemi istnieją wokół innych gwiazd takich jak Słońce, a co najważniejsze, okazało się, że są one wykrywalne dla ludzi. To początek pewnej ery - dodał naukowiec. Aby odkryć nowe planety Fressin i jego koledzy wykorzystali teleskop Keplera .."
Adres strony: http://wiadomosci.onet.pl/nauka/kolejne-blizniacze-ziemie-maja-prawie-takie-same-r,1,4978367,wiadomosc.html
Autor: gość | | Wykonano: 2011-12-20 22:28:54 CET       | ZDJĘCIE | KOPIA | ORYGINAŁ | Komentarze: () |

TAGI: grzegorz lato, komixxy, archiwum, fb, internet, kuchnia, nasza-klasa, wiocha, fotka, lol, adwent, bez logowania, html, archiwizacja, Twitter, zdjęcie, mam talent, tvn24, youtube, kopi, fotografia/screen strony internetowej/www, pozycjonowanie stron, małysz, tv, euro 2012, skyrim, Google, bez rejestracji, warte, cke, Facebook, kliczko, ksw, *20190425202430*, program, niezależnie, opinie, yahoo, stoch, internet, tablet, interia, strona internetowa, oceny, puchar świata, m jak miłość, wiadomości, lotto, hp touchpad, real madryt, amazon, bez ograniczeń, wyniki, wp, matura, to proste, kaczyński, listy do m, Ipad, fotokopia, jak zrobić screena, popularne, za darmo, wkopi.pl, kubica, top model, komentarze, pudzianowski, nk, Iphone, zdjęcia strony internetowej/www, jak zrobić zdjęcie całej strony internetowej/www, mam talent, polecam, zdjęcie strony internetowej/www, pogoda, fotka, mp3, fotografia, ps3, minecraft, na zawsze, Katalog SEO, siatkówka, onet, kinect, adam hanuszkiewicz, ty decydujesz, grafika, seo, portal, pudzian, violetta villas, ulub, fotografowanie, kwejk, euro agd, chomikuj, fotografia, screen, uwiecznianie, barcelona, nk.pl, gry, allegro, wybory, ciekawe, pozycjonowanie, adres URL, mamed khalidov, galaxy, lubię to, Ipod, adamek, mikołaj, ważne,