Polowanie na "drugą Ziemię" - odkrywcy.pl

Tytuł strony: Polowanie na "drugą Ziemię" - odkrywcy.pl
Opis / ocena / opinia / komentarz: " W ciągu 20 lat poszukiwania planet poza Układem Słonecznym, zwanych planetami pozasłonecznymi lub egzoplanetami, znaleziono i potwierdzono istnienie 707 takich obiektów. Czy którykolwiek z nich okaże się „drugą Ziemią”, na którą będziemy mogli się przenieść? Teleskop kosmiczny Kepler obserwuje stale ponad 150 tysięcy gwiazd, znajdujących się w gwiazdozbiorach Lutni oraz Łabędzia. Wykorzystuje przy tym tzw. metodę tranzytową, tzn. bada jednocześnie jasność wszystkich obiektów w poszukiwaniu niewielkich, regularnych zaburzeń ich jasności, które mogą świadczyć o obecności planety pozasłonecznej. W przypadku zaobserwowania takich zaburzeń, dana gwiazda staje się „podejrzana” i po wyeliminowaniu innych możliwości, zostaje dodana do listy jako KOI (Kepler Object of Interest). Następnie rozpoczyna się długi proces weryfikacji, w wyniku którego ostatecznie potwierdza się lub zaprzecza istnieniu takiej planety. 5 grudnia międzynarodowy zespół naukowców współpracujących w ramach misji .."
Adres strony: http://odkrywcy.pl/kat,111402,title,Polowanie-na-druga-Ziemie,wid,14059112,wiadomosc.html?_ticrsn=3&smg4sticaid=6d854
Autor: gość | Wykonano: 2011-12-08 12:14:54 CET       | ZDJĘCIE | KOPIA | ORYGINAŁ | Komentarze: () |

TAGI: archiwum, strona internetowa, matura, opinie, Ipod, bez rejestracji, zdjęcie, onet, seo, ciekawe, grafika, galaxy, adamek, wybory, kwejk, warte, adres URL, adwent, ulub, fotografowanie, Iphone, pogoda, na zawsze, internet, internet, fotografia, wiadomości, mam talent, kliczko, youtube, euro 2012, popularne, kuchnia, mam talent, amazon, za darmo, barcelona, kubica, lol, lubię to, tablet, fotka, fotokopia, Facebook, m jak miłość, wp, mamed khalidov, pozycjonowanie, top model, oceny, wkopi.pl, to proste, portal, Katalog SEO, wiocha, pudzianowski, ty decydujesz, jak zrobić screena, real madryt, allegro, interia, komixxy, kopi, fotografia/screen strony internetowej/www, euro agd, skyrim, bez logowania, fb, wyniki, lotto, screen, małysz, tvn24, kinect, tv, *20190425095122*, Twitter, nasza-klasa, nk.pl, minecraft, chomikuj, yahoo, mikołaj, zdjęcie strony internetowej/www, hp touchpad, Ipad, komentarze, zdjęcia strony internetowej/www, jak zrobić zdjęcie całej strony internetowej/www, siatkówka, stoch, ważne, violetta villas, cke, ps3, bez ograniczeń, pudzian, fotka, mp3, niezależnie, archiwizacja, ksw, html, polecam, puchar świata, gry, adam hanuszkiewicz, Google, kaczyński, listy do m, fotografia, nk, pozycjonowanie stron, uwiecznianie, program, grzegorz lato,