Polowanie na "drugą Ziemię" - odkrywcy.pl

Tytuł strony: Polowanie na "drugą Ziemię" - odkrywcy.pl
Opis / ocena / opinia / komentarz: " W ciągu 20 lat poszukiwania planet poza Układem Słonecznym, zwanych planetami pozasłonecznymi lub egzoplanetami, znaleziono i potwierdzono istnienie 707 takich obiektów. Czy którykolwiek z nich okaże się „drugą Ziemią”, na którą będziemy mogli się przenieść? Teleskop kosmiczny Kepler obserwuje stale ponad 150 tysięcy gwiazd, znajdujących się w gwiazdozbiorach Lutni oraz Łabędzia. Wykorzystuje przy tym tzw. metodę tranzytową, tzn. bada jednocześnie jasność wszystkich obiektów w poszukiwaniu niewielkich, regularnych zaburzeń ich jasności, które mogą świadczyć o obecności planety pozasłonecznej. W przypadku zaobserwowania takich zaburzeń, dana gwiazda staje się „podejrzana” i po wyeliminowaniu innych możliwości, zostaje dodana do listy jako KOI (Kepler Object of Interest). Następnie rozpoczyna się długi proces weryfikacji, w wyniku którego ostatecznie potwierdza się lub zaprzecza istnieniu takiej planety. 5 grudnia międzynarodowy zespół naukowców współpracujących w ramach misji .."
Adres strony: http://odkrywcy.pl/kat,111402,title,Polowanie-na-druga-Ziemie,wid,14059112,wiadomosc.html?_ticrsn=3&smg4sticaid=6d854
Autor: gość | Wykonano: 2011-12-08 12:14:54 CET       | ZDJĘCIE | KOPIA | ORYGINAŁ | Komentarze: () |

TAGI: kopi, fotografia/screen strony internetowej/www, fotka, puchar świata, violetta villas, wkopi.pl, zdjęcia strony internetowej/www, jak zrobić zdjęcie całej strony internetowej/www, siatkówka, pogoda, kaczyński, listy do m, adam hanuszkiewicz, zdjęcie strony internetowej/www, youtube, grafika, komixxy, yahoo, amazon, galaxy, kwejk, internet, Twitter, komentarze, Katalog SEO, Google, lol, nasza-klasa, ty decydujesz, chomikuj, onet, fb, euro 2012, wp, mp3, matura, adres URL, kuchnia, real madryt, kinect, pozycjonowanie stron, tablet, strona internetowa, Facebook, niezależnie, popularne, archiwizacja, pozycjonowanie, skyrim, adamek, małysz, interia, pudzianowski, lubię to, to proste, top model, adwent, wybory, archiwum, program, ciekawe, ulub, portal, grzegorz lato, *20190721015914*, nk, wiocha, allegro, mikołaj, html, uwiecznianie, Ipod, seo, na zawsze, opinie, internet, fotokopia, screen, ważne, stoch, nk.pl, mam talent, m jak miłość, hp touchpad, tvn24, euro agd, oceny, warte, Ipad, za darmo, ps3, fotografowanie, fotografia, polecam, cke, fotka, kliczko, lotto, zdjęcie, barcelona, wyniki, pudzian, tv, mamed khalidov, bez rejestracji, kubica, bez logowania, Iphone, fotografia, minecraft, bez ograniczeń, ksw, wiadomości, jak zrobić screena, mam talent, gry,